زمان جاري : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 7:16 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
قبل از هرگونه فعالیت بايد بدانيد :
1- پیش از ایجاد تاپیک و ارسال پست ، از موجود نبودن آن در انجمن مطمئن شوید. برای این کار می توانید از قسمت جستجوی انجمن (بالای همه صفحات) استفاده کنید.
2- سعی کنيد تاپیک های خود را در قسمتی ایجاد کنید که با موضوع مورد نظر همخوانی داشته باشد. لطفا از ایجاد تاپیک های خود در قسمتهای نامتناسب پرهيز فرماييد.
3- لطفا برای مطالب خود، عناوین مناسب و متناسب و مرتبط انتخاب کنید.
4- هر گونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!
5- در صورت مشاهده کاربری که به منظور زیاد شدن تعداد پست هایش ، اقدام به تعدد پست های بی جا و Spam در تاپیک های مختلف مینماید ، به کاربر اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار نیز کاربر خاطی ،اخراج خواهد شد.
6- زبان رسمی اين انجمن فارسی است. زبان علم کامپيوتر انگليسی است. لطفا مطالب خود را فقط با اين دو زبان بنويسيد.بکار بردن نگارش های ابداعی مانند Pinglish (يا Finglish) غیر مجاز است.
7-هدایت کاربران به خارج از انجمن مجاز نمی باشد. ارجاع به پیام خصوصی، پست الکترونیکی، مسنجرها و مانند آنها با اهداف راه اندازی انجمن همخوانی ندارد.
8- برای بیان تشکر، فقط از دکمه سپاس استفاده کنید. در صورت مشاهده پستهایی که فقط برای بیان تشکر ارسال شده اند، پست مورد نظر حذف شده و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
9- ایجاد موضوعات جدید در تالارها فقط توسط مدیرکل سایت انجام می شود

با تشکر مدیریت